Bottoni in carburo di alta prestazione per l'estrazione e la perforazione

I buttoni di carburu di tungstenu, inserti di carburu di tungstenu, sò largamente usati in l'industrii, cumprese l'estrazione di petroliu è di gasu, perforazione di roccia, custruzzione, etc.

Basatu nantu à tipi d'applicazioni, ci sò tippi di buttuni di carburu di tungstenu, cumprese u buttone cònicu di carburu, i buttoni di cunea di carburu, i buttoni sferici di carburu, i buttuni di carbone di carburu, i buttuni di rottura di strada di carburu, u buttone flattop in carburu, i buttuni di artigli di carburu, i buttoni di cucchiai di carburu è u carburu. bottoni di fungo.

I buttuni cunichi di carburu di tungstenu anu un prufilu di buttone più sharper, chì ponu fà fà fàliu invade a strata di roccia in i stessi cundizioni di travagliu.Ma u capu sharp hè i pro è i contra di stu buttone à u stessu tempu.U Pros hè di migliurà l'efficienza di u travagliu, u Cons hè faciule da portà.

A forma di i buttuni di cunea di carburu hè speciale è persunalizatu è adattatu per i trapani DTH.Sti buttoni sò usati principarmenti cum'è un buttuni di carburu di denti mediu è picculu-scala per inlay system cune drill è impact drill, drilling in roccia morbida è dura, ma pò ancu esse usata per altre foglia di lega di perforazione.Havi una resistenza à l'usura superiore è a tenacità, cumparatu cù i prudutti simili anu una velocità di perforazione più alta.

I pezzi di buttone di carburu di tungstenu sò usati per u tagliu di legnu, metalli o altri materiali duri.Puderanu esse operatu a manu o power-driven.Tungsten carbide road digging button bits sò utilizati à mining the road.Pò esse usatu per riduce l'usura di e superfici di strofinamentu chì si trovanu in punte di perforazione di coni di rulli, punte di diamante, stabilizzatori di foru, è numerose altre applicazioni.

Utilizemu materiali 100% vergini è carburu di tungstenu micro-granu per guarantisce a qualità di i buttoni di carburu di tungstenu à a fonte.

Eccettu i buttuni standard di carburu standard, u nostru Bestway offre un serviziu persunalizatu ancu per i buttoni non standard.È u prucessu di sinterizzazione HIP pò rinfurzà e proprietà meccaniche è u travagliu.

Inserti di carburu di tungstenu Bestway d'alta prestazione, i buttoni sò duru à travaglià ogni ghjornu in i fori.

Cum'è un fornitore certificatu ISO, a nostra squadra di ingegneria hà più di 20 anni di sperienza in a fabricazione di buttuni di carburu, è avemu squadre di gestione strette per aiutà à furnisce prudutti di carburu di qualità stabile per longu tempu.
A raccomandazione serà offerta per u vostru serviziu persunalizatu.Cumpresu Grade, Sizes etc.

For further information (MOQ, price, delivery, etc), please request an inquiry to enquiry@bwcarbide.com for quotation. Our sales team will contact you within 8 hours.

nutizie 1


Tempu di Postu: Mar-04-2023